Eväitä parempaan markkinointiin

Markkinoinnin vaikutus Suomen kasvuun ja menestykseen on merkittävä. Suomalaisten korkeatasoinen osaaminen ja innovaatiot jäävät muiden jalkoihin, koska panostamme liian vähän markkinointiin. Toisin sanoen: jos emme investoi, emme voi odottaa suurta vaikutusta.

Yrityksemme käyttävät merkittävästi pienemmän osan liikevaihdostaan markkinointiin kuin vaikkapa ruotsalaiset yritykset. Riittävä panostus saa Suomen nousuun – myös maailmalla.

Lataa tästä Anne Korkiakosken esitykset markkinoinnin vaikutuksesta Suomen kasvuun. Käytä näitä raaka-aineena ja osana omia esityksiäsi.  Voit vapaasti poimia näistä tekstejä tai taulukoita, ja liittää niitä muihin esityksiin. Voit istuttaa aineistoja käyttämääsi kalvoformaattiin.

Siksi-Markkinointia-short

Jos lusikalla antaa, ei voi kauhalla vaatia.